Friday, May 6, 2011

cuti sem bermula!!!!


kehadapan kampung halaman yang aku cintai….

Pada may, 05. Aku telah selesai menjawab paper terakhir untuk sem ni haha… Boleh jawab? Tak boleh jawab? haha…Semua tolak ke tepi dulu sebab cuti bermula dari sekarang!! haha…Cuti sem aku kali ni agak singkat walaupun hakikat sebenarnya agak lama. Ianya mungkin akan menjadi singkat bila jadual tidur aku penuhi pada siang hari haha…

Opss!! Siapa belum cuti sem? Releks, terus membaca, membaca dan membaca buku itu. Jangan sampai diri anda di selubungi misteri semangat pulang ke kampung haha…Walaupun aku habis paper smlm ini, tapi aku tetap balik lambat huhu.. Hari sabtu kowt ni baru balik sebab aku tngu member aku..nk balik rider sekali ramai2... Tambahan lagi ada beberapa negara perlu diselamatkn..(perh!cm super hero)..

pape pon..kepada kampong halamanku yg aku cintai..tnggu lah..saya..Afeque aizat sebagai ketue kampung disitu..haha..(aku dh giler..x sabo sngt nk balik ni =P)..kepada fmly...tnggu lah anakmu akan pulang..ceh2 cm raya plak..:D..k pape pon kepada sumer member2 selamat bercuti..and dak2 umah aq naim and schaz..arini korng exam..hahah...pada muka x tido semlmam..selalu aku stdy korg men game..panas je aku tgk..ye la aku ni giler game..hiih..

k..kepada sumer selamat bercuti..and member2 blogmanic..sudi2 lah bace post saye k..hiih..bye..salam satu Malaysia..xD

No comments: