Friday, May 6, 2011

merdeka..!!merdeka..!!merdeka..!!


Yahoo!!! Akhirnya tamat jugak final exam yang paling aku gerun ni…

Rase time keluar bilik exam semalam syok gile rase macam baru lepas keluar tandas pulak..

Kepade pembace2 sumue sorylah sebab aku x dapat updated blog aku ni sepecat mungkin kerane aku sebok dengan stdy...stdy..and stdy ...xD

Sem ni punye exam rase macam ade je yang x kene.. Soalan spot dh ade tp x seperti yang dirancang oleh pembuat soalan2 spot.. Bab 3 hari yang menyeramkan2 memang sangat menyeramkan sebab 3 hari aku jadi macam pak guard jage bank time malam2… memang x boleh belah langsong… Aku harap ade satu paper ni just untok lulos je sebab satu department aku cakap paper2 memang susah… Bagi aku susah ke senang ke no.2 yang penting kerjasama kamikaze aje… Layan je soalan2.. Kalo ade rezeki lulos kalo x sem depan kene la ulang balik :-)

(mnx2 x kene ulang..hihi..nk cpt msuk degree sem satu g ni..)

No comments: